jagharingeliv,hähäh

hittade den här i mitt utkast från typ Oktober haha. så here we go.
Strulat med en tjej: Nej men pussat haha.
Äger ett par vita string: ja
Har mer än 5 bh:ar: ja
Älskar killar som har magrutor: Ja, så länge det inte blir för mycket
Har haft trekant:nej haha
Har färgat håret minst 3 gånger: ja
Går inte ut utan smink: haha jag kan gå ut utan
Har någon gång spelat klädpokern: ja, och jag vann typ.
Har haft sex på en offentlig toalett: nej
Tittat på en gay-porrfilm: nej
Du studerar ofta din kropp i spegeln: haha ibland hahahhaha
Älskar att shoppa underkläder: ja!
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad Pitt: haha näää
Du har hånglat med över 15 killar på en kväll: nej 
Du älskar att prata om sex och killar: haha, nej
Har dåligt självförtroende: ja
Älskar att få uppmärksamhet: nä, jag blir bara bekymrad då haha
Romantiska filmer är det bästa man kan se: njaeee, skräckisar och komedier skare va
Du har solat solarium: ja
Du har haft sex med mer än 10 killar: Nej
Du bär alltid läppglans: nej
Du är nöjd med dina bröst: njee
Du har provat droger: nej
Du har svarat ärligt på alla frågor: jo men typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0