Don't you know you look so good,so fine. Everyone wants you.

Kom just hem-. Blev att möta upp thea i stan och chilla med henne sen så träffade vi Simon och han hängde på. Sen så när thea drog och åt med hennes pappa så chilade jag oh simon vidare och slutade med att vi hamnade på Ainas där vi käkade glass. Hur gott som helst! kan säga att det var inte det första jag trodde skulle hända idag. Världen är fan liten. Men det vad jätte härligt att sitta där och käka glass och prata om allt mellan himmel och jord. Nu sitter jag här, hmm... vi får se hur resten av kvällen kommer spenderas.
Jag borde städa. Sen så har jag äntligen bokat tvätttid(igen). Måste verkligen tvätta, har haft bokat tvättstugan 2 gånger tidigare, men då hare inte blivit. Så nu måste det bli, för annars är jag slut på kläder haha.
PEACE OUT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0