You've got to put the past behind you now. What's dead is dead, and life is for the alive my dear.

Sitter och har just börjat se sweeney todd, och finns det någon coolare än Johnny depp? TYP INTE. Jag är typ kär på riktigt haha, han är fan bäst!

Jag borde egentligen plugga på mitt nationella tal, men bara tanken på det får mig att få panik och magont. Så sjukt stressad och nervös inför morgondagen. Jag kommer fan inte klara av det. Och sen så är alla jätte gulliga och hela tiden försöker peppa mig och få mig att känna mig bättre till mods, men det spelar ingen roll vad alla säger för är så sjukt rädd. Men tack alla ändå, det betyder typ ändå mycket att ha ert stöd.

Nu ska jag fortsätta se och förmodligen kommer jag poppa lite popcorn också,


PEACE OUT!
Vi är snygga, vi är stygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0