When I met you my heart went knock knock, now the butterflies in my stomach wont stop

Blev att jag somnade när jag kom hem, och det var sjukt skönt! Sov i typ 3 timmar, var ganska trött haha. Sen så fick jag övningsköra till träningen, gick lika bra som vanligt. Sen träningen gick super, eller typ. Fast det var drygt att vi typ hade "teori" eller larry och micke gick igenom massa saker vilken bara blev drygt.

Och nu sitter jag här, funderar på att äta nått är så sjukt hungrig... men jag orkar inte kliva upp från soffan, så sjukt skön. Men det kommer nog bli det ändå.



dagens eller nått...
skjorta - Gabbs
jeans - corrnys
linne - mitt
fyfan vad jag älskar att man kan låna kläder av syrrorna, då slipper man ju köpa dem själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0