In case you didn't know I really care for you, I just wish you all the best.

sitter på skolan nu, har rast. vi håller på att planera en lektion som vi ska hålla i för vilken "folkgrupp" vi vill, typ klasser, idrottslag osvosv. Vi ska hålla i om "tankefällor" jag taggar inte.

Vill ba hem men som tur är slutar vi halv 12, och då ska jag hem och sova - powernap, sen så blir det träning. Och jag är typ taggad! Ska höra med mamma om jag får övningsköra dit, hoppas! känns som om det var år sen jag körde, fast jag körde igår.

PEACE OUT!

jag taggar sommar!
Snälla ge mig - sol, värme, bad, strand, berrsanglass, vbb, pommes, spårade nätter, älven, nattbad, gbg!

Kommentarer
Postat av: malin

Tack så mycket =)

2010-02-15 @ 12:20:50
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0