I never thought that it be easy, cause we both so distance now. And the walls are closing in on us, and we're wondering how.

Somnade typ tidigt igår.. eller för att vara jag.Somnade typ tio över 12. Det är bra för mig, brukar vara uppe till typ 2.. haha.

Träningen igår gick väl bra, fast den var sjukt jobbig... Sen så idag på max flöt som allt på, tyckte de va mindre folk idag, men det va tydligen mer... måste ha känts så för att jag har blivit bättre, jag börjar ju få kläm påre där nu! Sen så kom mamma, gabbie och corrny förbi och sa hejdå för dem far ner till syrran i uppsala idag. Och sen kom även pelle - vår mentor dit och kollade hur de gick för mig.

kom hem för ett tag sen, hålelr på att hänga upp massa tvätt nu -. oj så duktig jag är. sen så blire väl att försöka väcka marcus och fråga han vad han tycker vi ska laga för middag. Fast det kommer förmodligen bli jag som får laga maten... 
Sen så ikväll vet jag itne riktigt vad som händer, skulle egebntligen vara med thess, men hon kom på idag att hon redan hade lovat nån annan kompis. så det kändes jävligt drygt.

aja nu ska jag inte fortsätta skrvia för då kommer de inte bli ett glatt inlägg längre.

PEACE OUT


skulle ha publicerats kl typ halv 4..?
men blogg.se har damp så jaa...

Kommentarer
Postat av: aljh,-

Den är gullig(A)? IHIHIHI jag skrev dock inte vem de var.. men om dom kollar på kommentarerna nu så kanske dom fattar =]

HIHHIIHHI VI SES IKVÄLL (L)

2010-02-05 @ 08:35:30
URL: http://aljh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0