Why do you break a heart of gold?

Helt sjukt att jag lyckades  vakna före 12! Och ganska rolitg att jag haft mer besökare kl 11 än vad jag hade igår... hmm.. haha. Nää men ligger i sängen och dricker choklad och fryser. Jätte kallt äre! Ingen aning om vad dagen bjuder på, men det blir nog bra ändå. Nu ska jag krypa ner under täcket och se film.
PEACE OUT!
4 Tvserier
- supernatural, navy, gossipgirl och heroes
4 saker jag gjort idag
- sovit, gjort/druckigt choklad, druckit te, smsat massa
4 saker som jag längtar efter
- studenten, utomlands veckan innan studentveckan, nyårs, fest med thess
4 saker på önskelistan 
- ny mobil, systemkamera, merkläder, pengar
4 saker som jag avskyr 
- risgrynsgröt, falskhet, vintern, folk som inte fattar.
4 saker jag tycker om att göra
- vara med vännerna, spela innebandy, shoppa, leka i ps.
4 saker jag ätit idag
- godis, te, choklad, pass.


Kommentarer
Postat av: Oliver

Snyggt! btw snygg bild =)

2010-12-23 @ 14:34:16
URL: http://nomorefacebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0