Vad väljer du hellre, aldrig hitta någon som tycker om dig, eller aldrig hitta någon som du tycker om?

Igår när vi var hos sanna så spelade vi ett spel där man var tvungen att välja mellan två alternativ. Då kom typ världens jobbigaste fråga upp "Vad väljer du hellre, aldrig hitta någon som tycker om dig, eller aldrig hitta någon som du tycker om?" Alltså seriöst, en jätte jobbig fråga. Va vill man hellre...? Jag valde att aldrig hitta någon som jag tycker om. Eller så känns det då iallafall. För jag tror inte jag skulle klara av att bara hitta personer som jag gillade men som inte gillade mig, det skulle man ju bli helt förstörd av. Men å andra sidan så är det ju inte kul om man aldrig hittar någon som man tycker om. Så ja, det är en sjukt svår fråga men jag hålelr ändå kvar vid att aldrig hitta någon som jag tycker om. Vad skulle ni välja? "Aldrig hitta någon som tycker om dig, eller aldrig hitta någon som du tycker om?"
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0