Mina minnen är det som håller mig uppe varje dag.

Kändes inte kul att vakna av att höra corrny säga: " ÅHHH DE SNÖAR HANNAH!", så jag tittade ut gnom fönstret och ja det snöar!... wtf... vid den här tiden förra året så var typ all snö borta och det var sol. Idag äre iallafall valborgs, kvällen kommer spenderas med Thess och vi ska dra på fest i hamn, sen så skulle vi och möta några av hennes kompisar sen på kvällen typ. Men om de typ regnar i natt så kommer jag bli jätte emo.

Sitter nu på skolan iallafall, alla andra är i tältet och har fotboll. Men jag håller typ på att bli sjuk känns de som, vaknade med ont i halsen, snorig och nästan hostig. Så jag for dit och dem skickade tillbaka oss till skolan så vi får jobba med skoluppgifter som vi har ogjorda. Fast jag ska nog se supernatural!
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0