Maybe I was stupid for telling you goodbye and letting you go.

Värsta bästa emma var ju så snäll och gästbloggade åt mig. Hon bjöd på skämt, typ de sista är JÄTTEROLIGT! Nu sitter vi på historian, och jobbar med våra fördjupningar. Emma är kissnödig som vanligt! Hon säger jämt då hon är det, ganska roligt. Oavsett när hon är på skolan, stan eller hemma på msn. HAHAHA... det är många gånger på msn då man skriver med hon och helt randomt skriver hon ba" Jag måste kissa!" och man ba: "men gå och gör de?" hon ba: "jaa snart, eller jag orkar inte" Sen så slutar de alltid med att 5 min senare ba: " nä nu måste jag gå på toa!!!" haha, Emma är förjävla härlig! Keep on going girl!

"Ibland brukar jag till och med datorn på toan för jag vill inte lämna den" /emma.

nää nu ska vi väl fortsätta jobba.
PEACE OUT!



dagens:
jeans - gina(corrnys)
linne - hm


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg svara inte på inlägget veckans blogg

2010-04-27 @ 16:09:47
URL: http://hannisas.blogg.se/
Postat av: thilda

fin blogg! :)



kommentera, läs och kolla min blogg & kanske följa den? :)

2010-04-27 @ 16:42:19
URL: http://thildasundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0