I'm tired of looking for sympathy, I've got to learn to stand on my own two feet.

Skolan nu, vi har engleksa och går igenom nationella prov för dem tre kommande veckorna så ska vi ha nationella. Jag är inte taggad. Känns som att det kommer gå jätte dåligt. Snart slutar vi engelskan och då blire lunch - soppa, ovanligt.. nee. Och sen har vi ingen idrott för vår lärare är i fjällen så vi ska göra en aktivitet., så anna ska komma hit och sen så ska vi gå in till stan. Sen så ska jag och anna plugga, eller vi ska göra klart våran svenska uppgift. Så de kommer troligtvis göras på balkongen så man får sol på sig också! Sen så ska jag kanske slinga annas hår, är jäte nervös för de har jag aldrig gjort förr. Men nu ska jag läsa på engelskan. Läsa naruto!
PEACE OUT!

bild från google.

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

SV: Tack :) Händer idag då?

2010-04-14 @ 12:28:07
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: Ronny

Nu är våren här med allt vad det innebär.

Postat av: Emilie

Ha en trevlig dag :)

2010-04-14 @ 15:12:57
URL: http://www.hordviken,blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0