Although you're trying not to listen I bet your eyes are staring at the ground.

HEJ KÄRA DATOR, JAG HAR SAKNAT DIG.!
Kom nyss hem, igår drog vi och handlade jag och mamma, sen så åkte jag till aljh och mamma till urban typ vid 6. Så blev ju som kanon.
Direkt bestämde vi oss för att gå ut på promenix, och vi bestämde att vi skulle gå till ica kvantum(idiotiskt för coop ligger typ 4 meter från aljh) Men på vägen gick vi förbi richard och jeppe och bestämde att vi skulle se film emd dem sen för dem ville inte följa till ica. Men när vi kom fram till ica ( vi hade hunnit bli jätte frusna, för det var varmt när vi gick så vi hade bara tjocktröjjor och inga jackor.) Så var de ju stängt för att de va påsk... Så de kändes lite drygt.
Då vare ba att traska hem igen, och richard och jeppe kom och mötte oss vid parkbron och vi gick hem till aljh.  Vi såg film, och som vanligt när man är med richard och jeppe spårade det direkt! Dem drog kanske vid 12 halv 1 nån gång.
Så jag och linnea la oss och pratade och hon intervjuade mig till nå skol grejj och sen somnade vi vid typ halv 4. Sen så idag vaknade vi typ vid halv 1 och har pratat, spårat, smsat och gud vet vad! Nu ska jag iallafall äta middag och se hockeyn som börjar halv 7. KOM IGEN NU AIK.!
PEACE OUT!



Kommentarer
Postat av: aljh,-

Tack för kvällen och morgonen! Jag hade typ saknat att spåra med er!

2010-04-05 @ 19:48:03
URL: http://aljh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0