Torka dina tårar baby jag är inte värd att gråta för inatt, jag vet hur allting är nu, jag vet att framtiden är vår.

oj, så där lagomt bra uppdatering, men jag har som sagt inget internet hemma i nya lägenheten. that sucks!

sitter iallafall på skolan nu och vi har nu på förmiddagen hållt på med vårat fotbollscup-projekt. Sen nu ska vi börja med något nytt på rehabiliteringen/vård och omsorg, sen blire att dra till ske-hamn och vara emd Stefan vi ska typ se Beck. Jag komemr typ åka vilse för jag kommer hoppa av på fel busshållsplats! HAHA fail lixom. ajja sen blire innebandy träning med div 2 där vid 9.

Sen ska jag hem och sova, ahah nä där ljög jag. Jag kan inte gå och lägga mig före 12, fan sant!

ajja, nu ska jag försöka få igång msn påd en här



så där lagomt söta på universeum i Göteborg,Gabbie och jag kingade alla!
(lägg märke till hur otroligt mycket brunare jag är en gabbie, hon är ju värsta spöket !:] )
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0