The time is right to make new friends.

Sovmorgon till 11 idag då vi for till "ostviks  massage" där vi skulle vara på studiebesök.
Och nu sitter vi på skolan och har just gjort klart en powerpoint redovisning som vi har gjort grundat på studiebesöket. Ganska värt om vi får sluta nu,  sjukt härligt!

Ajja, sen så ska jag till sjukgymnasten idag för att kolla upp min rygg, elelr ja, nere i svanken typ. Har så sjukt ont och har haft de i snart 2 månader tror jag. ajja, hoppas bara det inte är en vridning av bäckenet som vår tränare trodde att de kasnke var!


Vilka visste inte att jag strulat med Johnny Depp - Upp med en hand!

Kommentarer
Postat av: linnea

snyggt styrt hannah ;)

2009-09-22 @ 14:46:01
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0