I can't go where I wanna go, do what I wanna do, be who I wanna be, cause baby you still own me.

Sitter på histrian nu, emma for jut för hon skulle till tandläkaren.., är ensam kvar här nu med massa jag inte känner, yaay.
Ajja, vi har iallfall lämnat in vårat arbete nu - en stor bok med två böcker inne i sig, en om rom , en om grekland. haha den avrt faktiskt jätte fin. Ola bara skrattade då vi lämnade in den, men vi tror att han tyckte om den. För det är lite annorlunda än att bara lämna in ett word-dokument eller göra en powerpint presentation!

ajaj nu har jag ingenting att göra fram till halv 4, så jaa vi får se vad jag gör. HAHA!

peace out!

har jag sagt att jag älskar tv-spel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0