I can still see the scars from your broken heart, from the tears that have been falling.

kom nyss hem från syrrans lägenhet och från att ha varit och handlat. 
nu väntar typ redan sängen,! brukar alrid somna före 2, men jag känen rmig itne pigg, och jag vill itne bli sjuk. så tor jag ska ta och sova.

och min syrra sitte rmittemot mig och gör världens konstigaste miner samtidigt som hon tar världens konstigaste kort med webben på mammas dator, tror jag ska sno dom av henen nån gång och publicera dom här... vore nästan lite roligt!

ajja.
peae out

jag och linnea sådär lagomt söta för massa länge sen.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha alltså söta

2009-09-02 @ 10:02:53
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0