I bet you believe, that I'm better off with you than someone else.

okej värt, de ända jag gör då jag inte äter och duschar är att spela på dator, och msn har fuckat sig så då skriver jag massa inlägg.
 
ajja, bra stavning i förra inlägget, njaaaa. men troru jag orkar ändra? näää!  Så ni får leva mere, alla fattar ändå?
och min buss går inte förän om typ en timme, så jag har egenltigen ingen aning om varför jag är uppe nu, brukar inte gå upp förän 25 minuter före bussen går typ. värt. nääää!

nää nu orkar jag inte bloggen heller, ska ta mig nått mer att äta, en macka skulle sitta sjukt fint i nu läget. så
peace out!

har lekt massa i phootoshop, försöker på nått sätt få ögonfärger att se verkligare ut, och inte så jätte tillgjorda ut.. men de går inte så bra. får träna mer lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0