Ett sånt där hiss och diss?

Okej, jag är itne så mycekt för sånt hä med hiss och diss(kan alltid bli?) men jag ahr verkligen en sak jag bara måste Dissa! så jag kör på det här nu!


KYLA - Att frysa!
Sitter hemma nu i bergs och hålelr på att frysa ihjäl. Jag hatar verkligen att frysa, är jätte jobbigt och jätte irriterande. Jag vill bara ha värme. Typ ligga i min varma mysiga säng.! (kom just på att jag har ignen säng just nu, ligger på två madrasser, yay!) Nää men tillbaka till ämnet, ge mig sommar, ge mig spannien!



KOMPISAR
Det är det ästa som finns, så otroligt härligt att bara kunna skratta med dom om allt. och kunna vara sig själv




Ajja, vi får se om det blir några mer sånna här inlägg, men avr bara tvungen att dissa kylan som börjar komma nu när de blir vinter.

ajja, nu ska vi dra tillbaka till lägenheten så hejdå internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0