Spend every second of every day together as a moment that could never be replaced.

nu blire att koka en typ livsförbrukning av te, komemr måsta vara uppe hela natten och hålla på med psykologiarbetet.. sjukt svårt och i och med mina krav och min press på mig själv gör inte saken bättre.  Så te komemr sitta finfint, för jag tror jag har hört av någon att det är koffein i te också? eller har jag fel?  ajja det är iallafall gott så då slår jag ju två slugor i en smäll.

Mitt te vart iallafall klart nu, nyss. Så jag tog just min första klunk av världens godaste "earl grey" Måste bara säga att jag älskar det. !

nää nu ska jag fortsätta plugga , och inte prata med emma på msn och spela spel.

haha nää men seriöst, kommer bli mycket tedrickande vilket komemr leda till många toabesök..

ajja TMI där känenr jag, så peace out!

livet är ju fanimej til för att bjuda på sig själv, så what the heck?

Kommentarer
Postat av: linnea

kåtis););;)

2009-10-22 @ 13:03:24
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0