it must have been love

JA JAG HAR TRÅKIGT

SKULLE DU HELLRE

1. Pierca näsan eller tungan? tungan lätt
2. Vara seriös eller rolig? Rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? gul (A)
4. Tatuera dig eller göra piercing? skaffa tatuering
5. Brinna upp eller drunkna? hellre drunkna tror jag
6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon? beror väl på hur man ser det?
2. Sol eller måne? Sol, fast måse är också ganska bra...
3. Vinter eller höst? SOMMAR!!!!!!!
4. Vänster eller höger? höger
5. Soligt eller regn? SOLIGT
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanil
7. Fotboll eller innebandy? INNEBANDY!!
8. Pratar du med någon på msn just nu?jaa

OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? 23.33
2.Fullständigt namn? Hannah S A Lindgren
3. Vart vill du bo? spanien!
4. Hur många barn vill du ha? 2 eller 3 typ
5. Vill du gifta dig? någongång vill jag nog det
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? beror på
7. Har du ätit sushi? nej usch
8. Favoritglass? no idea
9. Favoritmat rätt? grillat
10. Vad är du i stjärntecken? kräfta
11. Silver eller guld? silver
12. Festa loss eller mysig hemmakväll? mysig hemmakväll
13. Ögon och Hårfärg? random ögonfärg och brunt hår
14. Vispgrädde eller chokladsås? kolasås (A)
15. Humör? trött och uttråkad som faaan

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat på någon? nää
2. Sjungit? alltid
3. Blivit kramad? oyeaas
4. Känt dig fånig? nää
5. Saknat någon? ja
6. Dansat galet? alltid
7. Klippt håret? nejnej! vågar jag inte
8. Gråtit? ahha nää
9. Ljugit? näää



ni är bäst

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill dricka vit mjölk ;)

2009-10-28 @ 17:19:07
URL: http://skarpdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0