I have found the paradox, that if you love until it hurts, there can be no more hurt, only more love.

ojojoj, just nu är psykologi mitt "hat" ämne, jag tycker verkligen itne om det....
<3<3<3<3<3 på historian med ola kan jag ju säga!

ingen match ihelgen för kåge har inte et helt lag än ,.... så nästa match är veckan efter lovet, alltså nästnästa vecka. Peppa nästa vecka då det är lov.! bara fotbollscuppen kvar imorrn av skolan. Den kommer förhoppningsvis att bli bra! gryvar mig typ, för att killarna i klassen(dem flesta, finns undantag) kan ju aldrig ta sitt jävla ansvar så det blir ändå tjejerna som får ta i det och se till att det blir gjort... ajja blir skit less på det där.

nää nu ska jag plugga historia.

peace out!


I don't wish to be everything to everyone,
 but I would like to be something to someone.


Kommentarer
Postat av: linnea

åh så fin bild

2009-10-22 @ 22:22:23
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0