he had no money, no, no good at home. He walked the streets a soldier and he fought the world alone.

Asså aj vad ont det gör i ryggen när jag nyser. och nå friskare har jag inte heller blivit, blir nog hemma från skolan om det fortsätter så här... åh vad jag hatar det här, ska till sjukgymnast på återbesök imorrn kl 10 så lite sovmorgon blire typ.

Tog en lite powernap mellan 6-halv 9, sjukt skönt måste jag säga.
ser scrubs nu, det var allt jag tänkte säga.!

Jag kan då inte säga att jag frös imorse när jag skulle till skolan!
överkroppen:två linnen, en t-shirt, kofta, dun-jacka.
benen: jeans leggings, mjukisbyxor
huvudet:mössa, hood-huvas, och jackans huva.
händer: fingervantar, stickade tumvantar


ajja, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0