For every ending there is always a new beginning.

sitter här i köket och äter mackor, hur goda som hellst. Med skinka, gurka, keso och fetaost på, hur gott som hellst. Tänkte koka te till (earl grey<3) men detorkade jag itne vänta på för ville äta nu. ahha! tjockis HannaH!!!! OYYEEEES, men vadå , man lever bara 1 gång och då ska man ju äta sånt som är gott, eller hur? och bnu är dem slut, de va mindre roligt... ajja. Men mätt är jag iallfall.


oj vad intressant att skriva om min mat. HAHA! men nu ska jag fortsätta göra det jag gjorde. (-alltså ingenting. ) hadet bra! peace out!

Så här bruna tänkte jag och linnea bli för nått år sen,
det gick INTE så bra...

Kommentarer
Postat av: linnea

snygg fjortislinje på bilden ;)

2009-10-11 @ 16:34:16
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0