fast jag inte sett dig på så länge, tänker jag på dig ibland. Det var någonting som fastnade på mig, nått som aldrig helt försvann.

kom just hem från fotbollscuppen, eller okej, för typ 10 min sen men saksamma?
Måste bara säga att den faktiskt vart lyckad, inga problem med något. Det ändå var väl att man blev lite less.

KANAL VANN! Grattis till min gammla skola.. och Björnåkerskolan kom 2a så grattis till typ hälften av klassens gammla skola. HAHa..!

Kom förresten just på att det blev lov nu idag. PEPPA VECKAN ASSÅ !! 

nää nu kom jag inte på nått mer att skriva

peace out!



GRATTIS TILL BELLA SOM FYLLER 16 FÖRRESTEN

Kommentarer
Postat av: Cornelia<3 ;)

jag dom fotat!! ;D (stolt)

2009-10-27 @ 19:28:41
URL: http://chokladpraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0