ÅH GEME BA SOMMAR!

Åh kan någon bara ge mig sommar! jag vill vekrligen itne ha vinter det är fan för kallt för det. Vill ha sol och värme så man kan bada och slippa alla tjocka kläder! vill itne vill inte! UTOMLANDS SNART? NU? NÅGON? GEME TORRE DE LA MORA, GEME SOMMAREN 06!!!!

Måste bara citera min kloka kompis: " du är som en het sommardag på stranden med snygga killar, det bästa jag vet"

tänkte bara dela med mig av det. så
peace out!


nu kommer bildbomb från semestrarna!

kroatsien - 06

marocco - 04 elelr -05

turkiet - 06

kroatsien - 06

marocco - 04 eller -05

kroatsien - 06

marocco - 04 eller -05

kroatsien - 06♥

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHA visst vare jag som sa det?

2009-10-20 @ 13:41:22
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: nej verkligen inte ! men det blir väl sakta bättre såsmåningom.

2009-10-20 @ 13:43:42
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0