Still holding on, been waiting so long, for that indelible touch.

blev inget städande innan jag gick och la mig. Så jag ska städa nu, för om jag inte städar så kommer mamma inte skjutsa mig till matchen med wipro. och den vill jag jätte gärna fara på!  menemn som jag sa håller jag på att städa nu och egentligen är det iten så svårt, för det ända jag behöver göra är typ att bestämma vilka av kläderna som ska i tvätten eller åka tillbaka in i garderoben.


har lite bråttom för ska gå med Erika på skyltsöndag, och vi skulle typ träffas 12-1 och jag vet inte om jag kommer hinna städa klart tills det. Sen så måste jag ju hinna fixa mig också, så nu måste jag skynda mig och städa.

Förresten ska jag göra en design till joel också, men det har jag inte tid med just nu, vet inte om jag har tid emd det alls idag. men vi får väl se.

PEACE OUT!


cornelia: " hannah du ser ju ut som en barbie på den där! photoshopa in dig i en sån där förpackning!! "

Kommentarer
Postat av: Svea

Men du kan jag få din msn så kan vi prata mer där ?kram

2009-11-29 @ 21:17:05
URL: http://honkallassvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0