Oh, it seems to me, that sorry seems to be the hardest word.

har just kommit hem från innebandyn med grabbsen, eller typ ett tag sen, har bara startat datorn vikket tog ett år.  Vi spelade iallafall 3 mot 3,(hallååå vars är alla?)  och  vi spelade bara på ena planhalvan, asså sköt på samma mål så det blev ju helt fel om man loosa bollen.
asså fortfarande så gör dem här grabbarna min dag! Kung, men Mange va inte där, så fick ju inte chansen att tackla ner honom!... kan det vara så att han läser min blogg och blev rädd? haha nää så vare inte, men ändå kul tanke..

Sen ikväll så ska jag på min träning hoppas den går lika bra,(så tänker jag alltid.)  Men det ända jobbiga är att jag måste cykla dit själv, det är ganska tråkigt och drygt.....

men nu ska jag nog ta mig nått litet att äta, typ frukt...

PEACE OUT!



Kommentarer
Postat av: malin

sv: tackar!:D

2009-11-18 @ 18:54:53
URL: http://malinneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0