Jag skulle kunna leva hela livet till fullo om jag bara slutade oroa mig över saker så pass mycket som jag gör.

godmorgon allihopa.

Jag klev upp för typ en kvart sen, har hunnit äta frukost - vilket är ovanligt, brukar aldrig äta det. Brukar faktiskt itne klara av att äta på morgonen, menmen där ser man. Första dagen på praktiken idag - röda korsett. Kommer nog bli kanon, jobabr med Anna i min klass så det gör att det förmodligen kommer bli roligare! Ska bli skönt att slippa skola nu i 2 veckor.

NU ska jag iallafall duscha och börja välja kläder sen. För det är kallt och jag skulle vilja ta mjukisbyxor, men det  borde jag inte ta. Jag har ju nästan slutat att använda dem. Håller mig till leggings och ibland jeans. Men jeans är så oskönt så jag satsar på jeanslegginge och "lack"leggings.

Menmen PEACE OUT!


bild på Emma från då vi fota.
ored:


red:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0