If you can love the wrong person that much, stop and think how much more you could love the right one.

ojojojojojo sikken bra uppdatering.....

Idag har jag typ sovit halva dagen som restan av veckan. Man måste ju passa på nu medan man kan. Men kah kom på att det iten alls var så värt för nu komemr jag aldrig kunna somna inatt. Så vi får se hure går.

Skit mysigt med middag på dallas med familjen, härliga skratt och så. Var ett tag sen vi åt tillsammans, nu sakas ju bara rebecca som är nere hos sin grabb i uppsala. Hon komemr hem i veckan, wihoo!

Sen så blev det match med wipro, och fortfarande så harom lite för hett temprament grabbarna för att vi ska kunna klara av en match utan utvisning. + så harom tagit in hårdare domare. Kan dom aldrig lära sig att köra schysst?     Sen blev jag så sjukt störd på deras målis, för jag är ju fforward och i vårat offensiva frislag så skulle jag täcka målisen och då putta han bort mig på röven, eller asså ja ni fatta hopaps jag haha. nää men sjukt irriterad vart jag på det. KÖTTA typ... nää, men sen när vi skulle tacka så gav han mig värsta blicken... usch säger jag bara


Nu ska jag nog se en film elelr nått tror jag för jag akn ändå inte sova.

PEACE OUT!

lek i ps

Kommentarer
Postat av: Nataya ♥ En Foki inspirerad blogg!

Vilken fin blogg du har :D:D

2009-11-02 @ 02:23:08
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0