i painted a picture of you, your soul was red and your mind was blue.

blev att baka idag på förmiddagen på praktiken, - en kladdkaka med havregryn i(haha vafann?) , sen också 3 stycken äppelkakor. jag och anna är ju king på baka. sen så kom det också en ny praktikant från örjansskolan. Hon va då helt okej.

sen så har jag köpt nya kläder, lätt värt att fynda på second hand(haha stavar man det så?) jag köpte: - en röd/blå randig kill tröja i XL, hur skön som hellst kan jag ta och tala om för er! - en t-shirt skorta(asså dem har korta armar haha) som är hur härlig som hellst. - sen så köpte jag också en brun stickad kofta som har stor krage, anna skulle typ dödat mig om jag inte köpte den, haha eller hon tyckte jag passade i den. Jag höll inte med så värst, men vadå allt blev bara 70 spänn så whatevvah.

Sen nu så har vi haft träning och vi tog också lagbild osv. Träningen gick faktiskt bra för typ alla. Alla gjorde sitt osv. 

Nu väntar jag på att ana, hanna och rebecca ska komma hit och vi ska spela poker.

Sen så ska jag förhöra gabbie(syrran) nu,

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0