Hold me when I'm here, and love me when I'm gone.

Försov mig imorse,vaknade 10 min innan vi började. Så blev skynda sig att klä sig och sen börga bege sig. Och som vanligt med min otur fick jag rödljus hela tiden så jag kom 10 min sent. haa men vad gör det om 100 år?

se efter APU'n så fick jag åka med jörgen till innebandyn(bäst!) och innebnadyn idag var typ jobbig, men det var skit rolig.
Det jobbiga: - vi körde 3 mot 3, jag, jörgen och Malte  VS Peder, Johan och Mange.
Det roliga: - Vi ägde dom, vi hadde bollen hela tiden, fick sjukt bra spel, vi gjorde massa mål(jag med) så med andra ord spelade vi skiter ur dom. 
- Sen så blev Mange så jävla sur direkt något gick fel , typ då han missade bollen elelr sköt ett fel pass stälde han sig bara på stället och svor. Tycker jag va ganska roligt, eller asså jag höll på dö varje gång.

Hoppas det går lika bra ikväll som det gjorde tidigare idag.
Men nu så ska jag packa ihop det sista och sen bege mig av mot våran innebandytärning med div2. Jag sksa cykla, längtar inte ut i värmen. Så vi hörs väl kasnke då om jag inte har frusit ihjäl.

PeACE OUT!

jag kan ju bara säga att grabbarna gjorde min dag,
och att jag är gladare än vad jag vart på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0