Even the best fall down sometimes, even the strong gets weak sometimes.

Har just kommit hem från innebandyträning med hydrato. Gick väl hyffsat okej, hamnade på marcus lag - YES. jag älskar att vara på hans lag för han är bäst.!

Första gången jag är hemma sen halv 3 typ, och innan detr hade jag abra varit hemma en halvtimme, hade som sagt spenderat natten hos thess. 
För kl 3 hade jag match med wipro och sen direkt efter det så komde(hetere så elelr säger man "kom"?) mamma och hyrde film på "hemmakväll" och sen hämtade vi upp syster från hennes lägenhet och mamma skjutsade oss till "tre kronor". Och sen fpr hon och hämtade restan av mina syskon(marcus, gabbie och corrny) och vi åt där och hade allmänt mysigt och trevligt sen direkt efetr det for jag och marcus och spelade kl 8 och nu är jag hemma!
'
Nu ska vi se filmen som vi hyrde - "bring it on" -  Den nya. Hoppas den är bra.

Men nu ska jag och duscha,

peace out!

-07! AAHAHHAHA  - 13 skare va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0