gjort en design till filip.

har suttit uppe och gjort en design till filip för han ville ha en ny och jag älskar ps så jag anmälde mig som frivilig direkt, haha.

så här tänkte jag att den skulle se ut, men det tyckte han var för avancerat och ville ha den mycket enklare,,


så efter mycket fint paint målande om hur han ville ha den, av honom så blev den så här istället:



Så besök hans blogg vettja, sjukt härlig och jätte bra. och man kan ju itne annat än älska den, så besök den nu!

nu ska jag nog sova
PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Svea Krantz

hej :) skulle du kunna hjälpa mig och fixa mig blogg ? kram svea

2009-11-28 @ 23:26:38
URL: http://honkallassvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0