Cause every wasted day becomes a wasted chance, you're gonna wake up feeling sorry. Cause life won't wait ,I guess it's up to you

kom just hem från matchen, och vi vann med 8-3, bra jobbar grabbar!!! dom var så himla duktiga idag kan jag ta och tala om för er, dem höll sig lugna och det var andra laget som var förbannade. och vi lyckades till och emd få domaren med oss - första gången typ! men sjukt bra spelat!
och sen så vill jag ba kötta mange, han mobbar mig hela tiden. Jag duschar ju inte håret, dels för att det tar ett år att duscha det, och sen att det tar 2 år att torka -  så när mange kommer ut,
han ba: " asså hannah haru itne duscha!?"
jag ba: " jooo?"
han ba: men du är ju alldeles torr i håret?"
jag ba:" joo, men jag duschar ju inte håret?"
han ba: "åhh vad äcklig du är, du kommer ju lukta illa"
jag ba: "meh... jag har ju visst duschat.. men ba inte håret..."

haha så jag slog han sen, fast inte så hårt -  nästa gång slår jag mycket hårdare.

och erik som jag hade sagt åt i onsdags , jag sa att han var tvungen att ta och lugna ner sig och att det itne var kul när han spelade så oschysst. och han lyssande faktiskt, han seplade mycket bättre idag och var lugnare.!

Sen så blev jag typ kär i eriks dotter - emilia, hon var jätte söt, riktigt söt, hon är 1 år och 8 månader. och hon fick en hårklämma av mig som hon ville ha, hon blev typ jätte glad! ♥

nu ska jag ta mig något att äta och gullas med corrny att hon ska följa mig till coop för att handla mat.

PEACE OUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0