And so they fought, and so they laughed. Friends before they know it, they were inseparable

Klart ovärd dag på skolan. Hade varit värdare att stanna hemma.

Sen efter skolan gick jag och anna och kollade om APUplats, och vi ska vara på röda korsett, kommer bli kanon att få ha anna at praoa med. Komemr bli roligare än om vi var själv.
Sen så bestämde jag och anna att vi ska cykla imorrn till skolan.

Stannade hemma från träningen idag för var verkkligen tvungen attg plugga, men det gick inte så bra. så jag tog en powernap och vaknade sen 10 över 8 och fick panik för att jag trodde att det var morgon och att jag försovt mig. HAHA vart typ jätte ledsen och ringde mamma och ba: " varför väckte du mig inte igår? vi skulle ju och hämta madrassen hos kajsa!" mamma fattade typ ingenting och ba: " Hannah, vi ska fara ikväll." Då gick det up för mig att det fortfarande var kväll.... ahha fail.

Nu ska jag nog gå och sova tror jag, den sömnen kan behövas verkligen!

PEACE OUT

vi måste ju dra ihop något snart?
och geme brunfärgen....

Kommentarer
Postat av: linnea

APSELUT

2009-11-02 @ 23:03:17
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0