What do you want from me, I have not done you anything.

Sitter på skolan nu, har svenska. Läser min bok som jag inte har hunnit läsa klart än.
Försov mig i morse, YAY, vaknade halv 11, kändes inte så värt att fara då utan väntade tills att nästa lektion började kvart i ett alltså.

Har bokpresentation idag, och som tur är så är vi i smågrupper. ÄR så sjukt glad att jag är med tjejerna - Anna, Emma, Kajsa ocvh emeli.  För jag hatar att redovisa saker, särskillt snär man ska berätta vad man själv tycker om sake och ting. TYckler det kan låta så löjligt det jag tycker/känenr om saker. Så jag hatar verkligen att redovisa!

Nej nu ska jag fortsätta med att läsa min bok.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0