little child, dry your crying eyes.

oekjoekj hade fel, nationella i matte är tydligen på onsdag, idag hade vi bara prov. DET GICK SKIT!

efter provet så for jag, tim och emelie till willys med johan(lärare) för att handla mat och sånt till imorgon då vi ska ah "utedag" med 1-2:orna på moröskolan. (min kusin Hjalmar går där!♥)   och d vi kom in på willys skulle ni ha sett tims min!
"kakoooor!, åh aså billiga" med värsta drömmande uttrycket, sen så går vi vidare och "cola, åh vad allt är billigt," jag skrattade åt honom, trodde han "skämtade"sen så fortsatte han så"allt är ju billigt, åhhh kakor, vad bililgt, !!! BARA 20 SPÄNN!?" Så då frågade jag "haru inte varit här förut tim?"   tim skakade på huvudet och ba"jag måste tillbaka hit och handla när jag fått mitt studie bidrag!"

AHHAHAHAHA så mycket som jag skrattade på Willys har jag nog inte skrattat på länge.
Sen så är Tim bäst för ajg fick en halv liters cola av honom! han köpte 6 st!
SÅ TACK TIM!   ♥


SÅ cool är tim..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0