friluftsdag

Hade friluftsdag idag på skolan och jag linda och Kajsa var och red.
Jag hade Max, han var ju typ as hög, typ lika hög som jag i manken nästan, (jag är 1.76)
Och guess what? jag föll av haha,.
Första gången så snubblade Max i galopp och jag tappade balansen och lutade mig mot "väggen" och hoppade av. Så jag föll som ine av utan mer hoppade.

Sen andra gången så hade jag galoperat lite och sen tappade jag stigbygeln och försökte stanna honom. MEN hästen ville inte stanna så jag tappade balansen helt för han bara slängde med huvudet och satte av snabbare. Så jag föll och trodde att jag skulle typ dö, HAHa men det gick bra som tur är :)

Sen så skulle vi dansa, jag , linda, emma, emelie och kajsa :) Det var skit kul. Vi buggade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0