I've started feeling like I don't want to fight

haha en sak som är ganska fail är att jag vet inte vad jag har för ögonfärg, ahahha! för det byter typ färg beroende på väder/va jag har för kläder osv!
För det är typ olika på varjhe bild, så om nån frågar låtere så här dpå jag ska svara: vette faaan ! hahahahah








På vissa bilder serom till och emd bruna ut, men dem hade flr dålig skärpa för att kunna läggas in så det syntes bra. HAH

ahha jag tro till stor del det kan bero på att jag har egentligen stora pupiller, enda gångerna jag får små är när det tas med blixt. Flera kompisar har sagt som på skoj ba HANNAH SLUTA HASCHA! för att jag ahr så stora pupiller .. hahahah

då vet ni lixom

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din ögonfärg är grön & lite brun (=

2009-06-02 @ 16:17:10
Postat av: linnea

hasch-hannah ;)

2009-06-02 @ 17:04:58
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0