It's been so far , no seen.

asså jag har kommit på att när jag städar... behöver jag endast avgöra vilka kläder som ska tvättas och vilka jag ska hänga tillbaka i garderoben, sen är jag klar. För mitt rumsgolv består bara av kläder typ inget annat. HAHAH så jag har nu städat klart mitt rum, elelr inte damsugit och skirat, men de tar typ 2 sek så de är lurre lixom! hahaha lätt värt. Trodde de skulle ta typ 1§0000 år menmen de gör dwet inte.


Måste bara säga att I tisdags och i Torsdags vare två jätte bra dagar! Tack Linda, LInus, Simon,Stina, Mell,Thess, Erika, Tobbe och alla andra som gjorde mina dagar! En skit bra start på sommarlovet!

PEACE OUT!


You are the best! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0