om du inte vet var du ska, är det ingen idé att skynda sej, man vet ändå aldrig när man kommer fram

tjena tjena, linnea/sugminanka/ghostflower här som gästbloggar. kärt barn har många namn, men jag är då densamma så;-) nu kanske ni undrar vart hannah håller hus, men hon är i tryggt förvar här bredvid mej här @ my place, och här ska hon även stanna till 08.15 imorgon bitti, för då ska hon upp och jobba, och jag är en lagomt fin kompis som stiger upp upp på min lediga dag, men vad gör man inte?

jag hade ingenting på G ikväll, så jag hörde av mej till hannah, och hon var fit 4 fight, så vi gav jäääärnet! vi har chillat bredvid tuböleskolan denna kväll, umgåtts med rebecca, jeppe och richard. kallt som satan var det och myggen ville hugga oss blodiga, vilket dom gjorde... man är väl alltför go ha-ha-ha. sedan har hannah varit världens finaste och tröstat både mej och min syster mathilda som haft det jobbigt ikväll, för ni ska veta, att hannah har förmågan att verkligen lysa upp människor och tala om att man duger precis som man är, när man behöver det som mest, och det är en väldigt unik gåva.

jag har känt hannah i hela mitt liv, ni kanske inte visste det, men vi är nämligen kusiner också, så hon blir inte av med mej i första taget. finns ungefär hundratals bra saker man kan säga om hannah, men jag ska börja tänka på morgondagen, så jag har inte tiden att rabbla upp precis allting. något som jag verkligen uppskattar med denna tjej är att man får verkligen vara sej själv, man behöver inte vara perfekt inför henne, för hon dömer aldrig någon om man gör misstag, utan stöttar en genom svårigheterna och skulle aldrig överge en människa för en sådan sak. man får visa hur trasig man egentligen är, och ser något bra i alla människor, och hon lyssnar alltid.

nu ser jag att min älskade vän börjar bli trött, så jag ska slänga upp några bilder från kvällen. kort och gott, ni alla har snubblat in på en blogg som är skriven av en av världens finaste diamanter, som är värt endast det bästa. jag älskar dej hannah, och bli aldrig någon annan än den du redan är.





världsbäst, verkligen!
/ från din linnea

Kommentarer
Postat av: thess

HannaH, det Linnea säger stämmer verkligen!! du är bäst!!! (L)

2009-07-17 @ 13:33:08
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0