Tårka dina tårar baby.

sitter hos linnea nu, heltrandomt frågade hon om jag ville vara med henne och klart jag ville de! så jag är här nu och vi har just varit på en kort men härlig fotopromenad.

Idag har det varit härligt att vara ledig och sova länge. Sen så for jag förbi jobebt för var tvungen att skriva av mitt schema för jag hade det på datorn och den har pajjat.   Sen så kände jag mig duktig och for ut och joggade,! kände mig jäte duktig. sprang viadukten (kanske 3-4 km.)

Sen igår var jag med thess och hennes pappa till ume och chillade där. Köpte en gul stor kill t-shirt.!  Hur härig som hellst. Sen på källen varte att fara till jobbet där vi blev bjudna på middag för vi hjälp tuill under tälingen. Satt med Emil, Thess, Mange, Linus, petra , tobbe och monica. Och det blev mycket skratt och skämt.  Sen varte pardiscgolf och jag och thess bestämde oss för att vara med. JAg ahmnade med Kaouto och vi skulle möta Monica och emil. OCh jag fick faktiskt till jätte bra kast under rundan!  Och under kvällen blev det mkt skämt och psykningar mellan mig och emil, fast han lyckades inte så bra . haha jag lyckades bättre, då vart han inte alltför glad. Så nu framöver kommer jag vara beredd på tacklingar vilket han sa då att han skulle göra.. HAHA.!  Vann dessutom en stor pommac flaska! chill, nu har linnea hittat sin sladd som hon sökte och jag ska ta och runda av detta inläg.


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0