Still, I standing here and persuade myself that everything will be okay

Ny design igen, som sagt kunde inte hålla mig. fast har faktiskt itne gjort en ny design på typ två månader...(brukar byta varannan vecka typ. HAHA!)   Vet att min förra var mer "komplicerad" eller vad man nu ska använda för ord, men jag ville ha nått nytt och enkelt den här gången, vi får se om jag ens har den hgär länge, kanske byter tillbaka igen elelr gör en helt ny igen .. pinsamt.

ajja , har iallafall städat lite på mitt rum idag, nu går det faktiskt att gå på mitt golv(någorlunda iallafall...) .

orkar itne skriva mer utan bjuder på en jätte härlig låt med lifehouse istället.


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: linnea

samma för mej än så länge

2009-08-01 @ 00:49:36
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0