I missing a part of me, would you help me restore it?

jobbet fortfarande, seg dag inte mkt folk, men jag och Thess har pratat.

Snart rast, väntar bara opå att vivi ska komma och lösa av mig så jag kan dra hem,.  Sen jobbar jag tuill halv 9 och sen blire trästock. HAr bara plannerat in att se ett enda band. "Amber OAk"! dom är king, dessutom är gitarristen, albin, linas storebror. (lina är min vän och brorsans tjej...) Så ska höra om hon också sjka se honom så kanske vi akn träffas där borta. Sen så måstye jag fråga henne varte är dom ska spela, för de har jag ingen aning om. Men dom är iallafall kung1 Lite aå där smått, dom spelar inte samma msuik som alla andra vikket är bra, . dom spelar i krafttältet(vars faan är de? ;S )

ajja finns inte så mkt mer att ssäga. Peppa ikväll bara!


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0