don't let them think what they think off you.!

va på discgolfen i 11 timmar isträck igår. 11 drog jag hit och spelade med Kippe, vi gick gula. gick på 86, inte direkt bra, men dom förstya 2 gick jag på 3 iallfall, hyfsatt nöjd över det. sen när vi kom tillbaka satt vi och chilalde ett tag sen kom lrasa och han "tränade" mig, typ teknik och sånt i typ 1 och en halöv timme. Sen så kastade jag och stod och putta osv. sen när thess slutade 8 gick vi först några av dom svarta hålen med niklas, sen gick vi gröna slingan. Sen for jag hem och somnade före 12! sjuikt! ahr ietn hänt på typ skit länge..



Sen idag for hjag ochb thess och kastade gröna slingan, vissa bra kast och vissa litre sämre bra... menemn, christer ska kanske komma hitr nu så sa kanske vi spela gula., HOPPAS på de.

Sen börjar jag jobba 4 för jag ocgh thess bytte lite.


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0