Älska mig mest när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det mest.

gpårdagen hade ju sina b'ttre och säre struder. Inget att prata om.


Ajja idag blev det iallafall VB med aljh, skit mysigt och jätte roligt opch vi kom fram till att "om jag skulle suga av någon och sen hångla med den skulle den inderekt ha sugit av sig själv" . JAg vet vi har sååååååå normala samtals ämnen.  Sen lev det egengjord pizzza här hemma och nu ska jag och se bio med syster och mamma. Harry Potter och fenixorden.

(bild från GBG, aljh's bild. snodde från hennes BLOGG"!)
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: aljh,-

FAN VAD SNYGGA VI VAR ALLTSÅ!

nu ska jag bli en hejare på att kommentera :]

2009-07-20 @ 00:21:12
URL: http://aljh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0