Nanananannannan

MQ idag, drygt som bara den, tur att Cissi är där, annars skulle jag typ dööö av tristhet. (nästa iallafall)
Fick packa upp lite kläder och sånt men de funkade. Sjukt snygga kläder har dom, tänk om de där skulle vara ens garderob!
Sen vart det innebandy: Jag, Mange, och 2 randoms(vet inte vad dom heter ) var på ena laget. Sen på andra laget vare-: mamma, mange, oscar, robert och nån random(vet inte namnet ) Var lite jobbigt utan avbytare men det funkade som ändå.
Sen varte träning med laget, roligt att kuna träna igen!

Ska nog se lite filkm, sen lbire Grey's! säsongstart idag!


Brabra serie tycker jag. AHAH värt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-18 @ 21:21:06
Postat av: Leonora

sv; härligt :)

nja inte bra, är sjuk "/

2009-02-18 @ 21:21:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

jag tror allvarligt att det finns blinda som bloggar :) de "läser" ju tidningar:)



De kanske har någon som skrier och läser åt dem eller har något röstuppläsningsgrej eller nåt ;)

2009-02-19 @ 10:33:26
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0