You took my love, and broke my heart. You took my smile, and tore it apart. You left me crying, down on the floor. The funny thing is, I still want more.

Kom hem för ett tag sen. Vi har ju som sagt hållt i ett barnkalas idag och det gick väl ganska bra. eller det gick då inte dåligt. Men fan va arg och irriterad man kan bli på vissa ungar. Och andra älskar man juh!

Nä men det slutade iallafall halv 8 så jag, anna, jonsson, emma och joel började traska mot stan iochmed att bussen inte gick förän 20 över 8. Emma lämnade oss inne i stan för hon skulle till en kompis medan vi resten gick och åt pa max. Efter att ha gått ute i typ en 45 min så satt ett friscomål sjukt bra kan jag tala om för er.

Nu ska jag iallafall läsa lite på min 1000 sidorsbok som ska vara recencerad om på fredag och jag har läst 16 sidor. wish me luck?

PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0