Still the light will pierce the dark, and still the dark will steal the light.

Ligger i sängen ser h2o och smsar och skriver på msn, det borde jag verkligen inte göra. Borde verkligen plugga. Har  psykologi/blablabla redovisning imorrn, men det kommer nog gå bra får vi hoppas. Men även om det inte gör det så vad gör det om hundra år? 

Träningen gick ändå ganska hyffsat, eller även om jag inte gjorde massa mål är jag skitnöjd med det jag gjorde. jag blir verkligenverkligen så glad av att få spela innebandy, det är så himla roligt och har ändå blivit en så stor del av mitt liv, av mig. Utan innebandyn vet jag inte vad jag skulle ta mig till. det är typ det bästa i mitt liv just nu. elelr kompisar är det också men det är en helt annan sak enligt mig.

ajja nog med det nu ska jag läsa igenom det vi har gjort på psykologin och sen se lite mer film... haha!

PEACE OUT!

bästa helgen på länge, pudel ;*


Kommentarer
Postat av: aljh,-

Vi ska göra om de igen =D, fyfan, sate så glad jag är över allt just nu..(A) FISK!

2009-12-08 @ 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0