linnea är bäst ingen protest! Min rumpa är itne så stor som den ser ut.Linnea älskar mig. Snart är det jul. hahahahhahahha.*tystnad* bajs. (nu fatta jag inte vad hon pratar om längre, så vi avslutar rubriken där)

sitter i mitt rum med Linena nu, gabbie och sofia ligger inne hos gabbie och corrny i rummet brevid, Vi taggar inför morgondagen! Vi har sett Paranormal Activity och min vän var livrädd medan vi såg den medans jag blev jätte förbannad i slutet för det sög... sen så såg vi också it's a boy girl thing, den är faktiskt rolig och bra. Fast jag och Linnea har båda sett den många gånger, men vi gillade den ändå.
Sen imorrn blire att gå upphalv 7, så tidigt går jag ALDRIG upp ens när det är skoldag... känns drygt. Fattar inte hur gabbie, corrny kan verka på pepp påre... kändes randomt men ändå.. Blir iallafall att fara upp till happaranda och gå på stan där först jag sen blire att dra till piteäventyrsbad. TAGGAAAA!!!!!!!!
förra gången de va pite<3

Kommentarer
Postat av: thess

Shiit så skoj!! :D

2009-12-21 @ 09:37:29
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0